Kaan&Zeynep

annecikten küçük bir hatıra olsun...

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

14 Temmuz 2010 Çarşamba

sözde tatilden

3 haftalık iznimizin 2. haftasında, güyaa "tatil"deyiz...karşı sitede, niyeyse çocukların denize gitmek yada dışarıda spor vs. yapmak yerine oyun oynadığı bir internet cafedeyiz, kocişle-o parasal işlemlerle ilgileniyor, bense hemen not düşeyim dedim:)
Hiç dinlendirici olmayan tatilimiz, çok yorucu, koşuşturmacalı, Kaanın nerdeyse -hiç-birşey yemediği sadece süt ve su içerek, meyve ve bazı tatlıları yiyerek hayatına devam ettiği bir dönem, bu da geçecek diye beklediğim...Ank. ya dönünce düzeni yeniden tutturmayı umuyorum
Bunları takmamayı başarırsam süper tatlı bir oğluşum olduğu için de şükretmeye devam ediyorum tabi...kesinlikle bu veletler büyüdükçe böle şirin ötesi bişey oluyorlar...
bizimki dil konusunda minik de olsa yol katetti..."dedededdedede" diye meşhuuur söylemine hala devam ama "dede" yi ayırdediyor her dededede "dede" değil yani:) anne mi? ne annesi? "dedaaaa" yım ben:) avav-avv var bide köpek görünce:) yani kısaca ufak ufak başladı neyseki, yoksa tüm anlatmak istediklerini "dedededede" yle anlatacak uzunca bir süre diye korkuyordum:)
ve bizden bu kadar, kocişin işi bitti:)

4 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Haha çok güldüm.Bizde de herkes anne! :)) babası anne,amcası anne,herkes yani :))
Kesinlikle çok tatlı oluyorlar büyüdükçe..
Havalardan sanırım..bizdede aynı..hergün 500cc süt içen çocuk 150cc zor içiyor günde..Keyifleri sağlıkları yerinde olsun da o yeter..
Öpüyorum Kaancığı..

anne kaleminden dedi ki...

bizimkilerin de iştahı kapandı ama çok sıcak yaa... konuşmaya başlayınca çok tatlı oluyolar :))

Seda dedi ki...

emine, evet sıcaklardan sanırım yine de ank.da daha bi yoluna girdi herşey, evini seviyor benim oğluşum...kesinlikle sağlıkları yerinde olsun... öptümm ben de yakışıklıyı

Seda dedi ki...

evet anne kaleminden, bi konuşsa diye bekliyorum zaten, bir zamanlar da yürüse derdim:)