Kaan&Zeynep

annecikten küçük bir hatıra olsun...

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

18 Haziran 2010 Cuma

1.5 yaş

18 ay bitti oğluşum...1.5 yaşında oldun...inanılmaz...evet hala inanılmaz, hep de öyle olacak herhalde minik mucizem;)

*bugün koşarken düşmüşsün, yanağın al al hafif mor mor olmuş:( babaanne-dede üzgünler... oluyor işte afacanım, bir anlık birşey...ne zaman koşmadan usul usul yürüyeceksin acaba?..

*yarın doktor amca günü...

*bu aralar geceleri -ilk uykunda- bir kaç kere yatağında kendi kendine (sırtını kaşıdım, saçını okşadım, pışpışladım, ninniler söyledim, popişi dürterek hafif titreştirdim tabi bu arada, o kadar da kendi kendine diil yani) uykuya dalmışlığın oldu...çok sevindim, bu gece de sevindim valla yine...ama bu şekilde uyuduğun gece de aynen devam ettin uyanmalara... parantez içindeki yöntemleri tekrar yemedin gecenin bir yarısı;) ohoo annecik sen de çok şey istiyosun yaniii;) babanın omzuna yine fena sardın, ne istiyosun babacıktan anlamadım, yasık kendisine, ama baba olmak da kolay diil tabii...

*köpek dişleri de tamamlandı...bana biraz daha kolay çıkardın gibi gibi geldi bunları...ama sanırım son olarak azılarla kabus geceler yine başlar...

*babaanne yapıyo, sana da -bize de- yediriyo -aman maşallah diyeyim!!- bal olsun oğluma çok mesudum valla bu konuda:) haftasonları hariç tabi, yine yemeyen bir Kaan, peki benden ne istiyosun:) evet, anne olmak hiiç kolay diil...

*merdivenleri de çıkıyosun meğer bize güvenirmişsin, basbayağı çıkıyosun işte, tutmıcam artık seni, her işini kendin yap bakalım beyefendi:) ama bu aman düşecek stresiyle de nasıl yaşanır bilmem...

hoş insan uykusuz da yaşıyormuş...

çok mu dert yanıyorum acaba bu durumdan diye bi an aklıma geldi ama napıyım ben kii acayip uykuya düşkün biriyim. en çok dokunan kısım bu işte bana...hah bak uyandın işte geliyoruummm
(sevgili annen sonra tekrar buraya gelip, bir resim ekliyip kaydı yayınla yapaaaar:)))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

darısı başımıza:) Kaan da geceleri önce benim yanımda debeleniyor sonra yatağına yatırıp pış pışlıyorum.. niye direkt yatağında uyumuyor diye düşünüp duruyordum..demek ki biraz daha zamanımız var:) daha niye nice mutlu-sağlıklı yaş dönümleri..Kaan dan Kaan abisine bin öpücük:)

Seda dedi ki...

teşekkür ederiz:) yok valla Kaan da uyumuyor, dün gece yine fenaydı:( ben de merakla bekliyorum ne zaman düzelecek diye. daha çook zaman var korkarım.. bizden de size sevgileer:)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ben bu yakışıklının yazısını niye görmemişim :(
Sağlıkla,mutlulukla nice ayları yılları olsun oğluşunun..
Öperiz..

Seda dedi ki...

ben de niye buna cevap yazmamışım peki? geç oldu ama teşekkür ederiz;)