Kaan&Zeynep

annecikten küçük bir hatıra olsun...

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

7 Ağustos 2010 Cumartesi

iki satır yazayım dedim

Sevgili oğluşumun blogcuğu,
çok ihmal edildin biliyorum ama olmuyor işte... yazamıyorum, fotolar var çok şahane, ekleyemiyorum...
yarın cumartesi ya, belki evde birşeyler karalarım kim bilir?...
şimdi gidip yatmak gerek...
(Kaan uyumadan önce asabiyet yaptı, ağladı ağladı...ahh azılar biliyorum sizsiniz sebep, ne zor çıkardı dişlerini yavrukuşum... bi bitseydi artık... sabır sabır...yine! neyse ki daha da arkada başka azı yok!!!)

2 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Ah o azılar yokmu zaten mahvediyo meleklerimizi....İnşallah kolay atlatırlar bu dönemleride

sevgiler

Seda dedi ki...

Utku'nun annesi, bir de baktırsalar nedir dişlerde son durumlar diye...geçecek bu dönemler de, sagolun:)