Kaan&Zeynep

annecikten küçük bir hatıra olsun...

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

5 Haziran 2010 Cumartesi

öylesine

Günler sonra bugün iyiydi...koşuşturmacadan uzak...ev hali, babaannelerle misafircilik, arada park, Tuğçe arkadaşla çapkın bakışmalar, cici yapmaya çalışmalar, beraber salıncakta sallanmalar, babayla kaydıraktan kaymalar, teyzoşlarla Kaancığın izni ölçüsünde oturmalar, şimdi de keyifff:) evet ya böyle olsun günlerim, bu kadar olsun hareket...
şu an mutluyum yanii...oğluşum uyuyor, erken uyudu bu gece inşallah gecemiz uyanık geçmez bu durumda:D

Kaanım da çook mutlu, anneanne, babanne, dedeler, biricik teyzesi...daha ne olsun... hepsini sıraya dizip el çırptırıyo cebren ve hile ile, kendisi de oynuyo, döktürüyo hatta:D halay bile çekiyo kendince:D


en son İstanbul maceramız vardı, gittik geldik, düğün yeri boğaz manzaralı olmasa tabi bir de köprüden geçişler İstanbula gittiğimizi anlamayacaktık...neyse ki bunu da atlattık...foto. mak. elime düğün sebebiyle geçmişken de bi kaç resim çektim gelince. ama böyle olmaz, zaman geçiyor, bu zamanlar geri gelmeyecek, acilen eski şipşak zamanlarıma dönmeliyim, saçları da uzadı hem artık yakışıklımın;)

bir afacan... bir masum...

6 yorum:

anneyazar dedi ki...

Ayy çok tatlı olmuş bu. Ben de o oyuncaktan istiyorum el kol koordinasyonu çin çok iyi bi alet nereden aldın acaba?

Seda dedi ki...

evet, İstanbul'a gittiğimizde İkeadan aldım. ilk başta o boncukları almak istedi Kaan ama, alamayınca da bayaa bi sinir yapmıştı:D neyse anladı artık alınamayacağını:D

...Bebişlerim... dedi ki...

Güzel bir oyuncak gerçekten... Neler neler çıktı yaaaa :)))))

esra dedi ki...

Bende bu hafta ika da gördm bu oyuncağı evirdiiimm ,çevirdim yok benim oğluşum küçük bunun için dedim almadım:))melikşahım sekiz aylık bakalım sizinki gibi yaramazmı olucak:)))ben yaramaz olmasını istiyorum...büyük konuşma esraaaaa diyorlar:))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Maşallah Kaan kocaman olmuş Seda! Saçları uzamış daha bir yakışıklı olmuş.Bizde de var bu boncuk labirentinden, Tuğra'da çok seviyor oynamayı.Şimdiki çocuklar çok şanslılar..

Seda dedi ki...

bebişlerim, valla daha neler var, şanslı velet bunlar:)
esra, daha doğduğu günden belliydi Kaanın kıpraşık olacağı:) ben de açıkçası koyduğun yerde duran çocuk sevmem darısı sana ne diyim:))
eminecim, büyüdü gibi, saçını da bi daha öyle kestirmicem töbee:) ne güzel olurdu aynı şehirde olsalardı da beraber oynasalardı aslında