Kaan&Zeynep

annecikten küçük bir hatıra olsun...

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

24 Mayıs 2010 Pazartesi

neler oluyor hayatımızda

bakalımmm:)
17. ay bitti, yine gününde yazamadım telaş telaşş..büyüdün, koca adam oldun. yok yok hala minik adamımsın:))
18 ay da bi dönüm ya şimdi onu bekliyorum uyku konusunda:D hah saf anne!
taşındık demiştim. miniğim benim hiç yadırgamadın sanki. bunda uzuun süren taşınma serüvenimizin payı olsa gerek...aşama aşama gördün herşeyi, eve yeni birşey yapılırken, yeni bir eşya gelirken, biz anlattık, sen dinledin...
odan çoook güzel oldu, evin en sevdiğim bölümü:) sen de sevdin, verdiğin tepkilerden anlaşıldı;)
dedecik çok çalıştı, yoruldu, kendini Kuşadası'na atmıştı kii büyüük dedecik birazcık rahatsızlanınca apar topar geri döndü, çok şükür önemli bişey değil. O'nu almaya gitti, bi kaç gün Ank., sonra yine Kuşadası. bu sefer anneanne de dedelerle beraber gidicek.
ben noolcam mı diyorsun yoksa?
babaanne ve dede geldiler bu arada, babacık Ordu'ya gidip aldı onları yani...haftasonu bi gece teyzoş bizde, bi gece biz anneanneciklerde takıldık. ilk gece süper uyuyan sen (2 kere kalkışş yani, bence süper de!), akabinde (aman üst üste iyi uyuma sakın:) gece 1den tee sabah ezanlarına, 5lere kadar sürekli ağlama, huysuzlanma halindeydin. ama vardı bi derdin belli, yine gaz sancısı gibiydi...ılık suda oturttuk biraz,sonra ya artık sızdın, ya da iyi geldi bilinmez uyudun. ama hiç bu kadar kötü olmamıştı şimdiye kadar...
ne demiştik sana haziran ayında babaanne ve dede bakıcaklaaar:) anneanne çok yoruldu ama napsın, tatili hak etti.eminim oralarda da kendine bi dolu iş yaratır gerçi de...
babaaneleri görünce ilk başta bana daha bi sıkı sarıldın ama sonrasında hiiç yabancılamadın. zaten kimseyi yabancılamayan, sıcakkanlı, canayakın bir sevgi pıtırcığısın bıdık seni:)
haftasonu İstanbul, seni 1 geceliğine anneanneye bırakma mecburiyeti...o kadar İstanbulum gelsin,aylardır hem de, şimdi gidebileyim ama yavruşu bırakıp da gittiğim için vicdan azabından havaya giremiyim iyi mi:(( gerçi havaya girecek bi durumda yok, koşuşturma içinde geçer gider ve Ank. yolları...
sen azcık daha büyü bebeğim, beraber sadece gezmeye gideriz inşallah:)
bu arada en huysuz, en alt değiştirmesi, giydirmesi zor günlerini yaşıyoruz bu günlerde! yani ben, saf anne olan ben, bu günlerin "ennnn" olduğunu ummak istiyorum...merhaba terrible 2, gelişin erken oldu gidişin de öyle olur umarım...bacak kadar herifin bile sendromu oluyor ya ben napıyım..... ama benim sendromumla çakışıyor bilesin Kaancık!!!
sonumuz hayrola yanii:)

2 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım ya gaz sancınız hala mı devam ediyor?? Diş sancıları olmasın bunlar?? Azı dişler çok zorluyor,zaten az uyuyan bücürler artık hiç uyumuyor :)
Akşamları yatmadan önce diş jeli sürüp birde ağrı kesici bir şurup vermeyi dene.İşe yarar belki. Ha bir de odasında ışık yakma.Ben çok az da olsa loş hale getiriyordum odasını ama şimdi tamamen kapatıyorum işe de yaradı biraz.Gece ve gündüzü ayırt edemiyorlarmış.Yada gece mamasını değiştirmeyi dene.Bizde bu da işe yaradı,hazımsızlığı yok.Seni okadar iyi anlıyorum ve üzülüyorum ki :( Bizde türlü türlü şeyler denedik uyuması için ama bu saydıklarım sorunumuzu tam olmasada biraz daha hafifletti.Umarım sizdede işe yarar..

Seda dedi ki...

bilemiyorumki, dişlerde var tabi, köpekler bitti gibi ama baktırmıyo ki beyefendi, diş jeli sürmek de imkansız, çok inat...neyse inşallah bi daha öyle olmaz. sevindim sizin uykularınızın düzelmesine, darısı başımıza:)