Kaan&Zeynep

annecikten küçük bir hatıra olsun...

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

20 Nisan 2010 Salı

16 ay+2 gün

16 ayını doldurdun miniğim, 2 gün geçti, yazamadım bile...
farkettim ki uzun zamandır foto da çekmiyorum...niye böyle oldu bu annecik:(
uykusuzluk mu, yorgunluk mu, telaş mı, iç sıkan hava mı??
bi silkelenip kendime gelmem lazım ama ne zaman?..
oysa neler neler var unutmamak için yazılması, videoya çekilmesi gereken...



sen tekrar içime sokmak istediğim taptatlı bir afacan,

ben o afacana hayran, uykuya hasret annecik ;)

4 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Zaman ne çabuk geçiyor değilmi? Büyüyorlar her geçen gün...
Bizim uykular biraz biraz düzene giriyor gibi.Umarım Kaancık ta artık düzene oturtur uykularını :)
Sevgiler..

Seda Demirel Genç dedi ki...

bende uykuya hasret annecik:-))

Seda dedi ki...

çok sevindim emine, darısı başımıza ne diyim:)

Seda dedi ki...

valla bazı istisnalar dışında bütün annecikler uykuya hasret olsa gerek seda, çok azı düzenli uyuyor bu bıcırıkların..