Kaan&Zeynep

annecikten küçük bir hatıra olsun...

Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

15 Kasım 2009 Pazar

Başlık yok 2. mim var

Off çok yorgunum, uykusuzum, 2 saat aralıksız uyumak istiyorum sadece... Olmuyor, Minik Kral izin vermiyor... Geceler kabus ama sabah olunca da -o da saat en geç 6da- sanki o yarım saatte bir uyanmalar, ağlamalar, sızlanmalar hiç yaşanmamış gibi şirin mi şirin, biz de unutuyoruz vallaa... Kesinlikle baktırmıyo beyefendi artık dişlerine, nasıl inat! Bi bakabilsem içeride ne var ne yok...Bir de yavrukuşum anneciğinin kötü bir huyunu kapmış maalesef:( Yoksa bu kadar küçük bir kuzunun dudakları çatlar mı? Bu sebepten miniğin artık bir 'lipstick'i var:) Eczacı bile şaşırdı bu duruma ama Mustela düşünmüş işte...

Tez yazabilmek (aslında başlamak henüz) bi yana ben şu mimi bile yazamadım daha:(

Teşekkür ederek Nilo'ya başlayayım bakalım...

Hayatımda yeri olan kokular:

* Canım oğluşumun kokusu
Anlatmaya çalışmayayım hiç, yapamam, sadece içime çekebiliyorum doyasıya...
* Sevdiklerimin kokusu
Annemin, babamın, ablamın ve tabiki aşkımın...
* Güzel parfüm kokusu
Severim hani insanlar yürürken parfüm kokusu yayarlar...Ama güzel olmalı, gerçi güzellik de görecelidir bilirim...
* Temizlik kokusu
Temizlik yapılınca şöyle evin kokusu değişir, ferah ferah kokar ya... Bi de temiz nevresim serince ilk gece o yatakta temiz bir uyku çekilir ya...Ne kadar uzak şimdi:))
* Kahve kokusu
Bayılırım... Hamileyken ve emzirirken içemediklerimin acısını çıkarıyorum şimdi:)
* Tiner kokusu :)
Üniversite zamanlarında uykusuz geceleri hatırlatır... Boya ve uhu da eklenebilir buna... Of be hayatım boyunca uykusuzluk çekmişim ben de!
* Deniz kokusu
Kuşadası tercihim ama aslında farketmez, deniz olsun da!
* Yağmur sonrası toprak kokusu
Ohh miss...
* Kızartma kokusu sonra kek kokusu... Karnım acıkıyor sanırım:)

Şuraya hemen bi not düşeyim aklıma gelmişken oğluşum, artık arabada sen de öne dönük olarak yani bizim gibi oturabileceksin... Yeni bir otokoltuğun var:) Eskisi hem küçük gelmeye başlamıştı hem de sıkılıyordun arkaya bakmaktan... Yalnız nasıl bir piyasadır bu, nedir bu pahalılık, bakalım bunu ne kadar kullanabileceksin, kaç yaşına kadar... Zaten ondan sonra ya babacık oturacak ya ben :P Siz oturmazsanız da bana getirin dedi hatta dedecik :D
İyi günlerde, sağlıkla kullanmak nasip olsun canım oğluma...

Hiç yorum yok: